چهارشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۸۹

23

status جلوی آی دی من بهونه ای میشه برای یه چت کوتاه
و لجبازی ها و غُد بازی هایم زمینه رو فراهم میکنه که چند دقیقه ای با هم همکلام بشیم...
هر دومون یه جورایی با دست پس میزنیم پا پیش میکشیم!!
برای هردومون تحمل این وضعیت سخته...
9 اسفند سالگرد اولین بیرون رفتنمونه!!
گفت تو همون پارک با یه رز قرمز رو همون نیمکت مخصوصمون منتظرم میشینه...!!
حسابی ذهنم درگیره،به خودم قول داده بودم دیگه از "الف" ننویسم،به خاطره هامون فکر نکنم.حتی خودمُ انقدر سرگرم کنم که یادم نیاد اسمش الف بود یا میم!! ولی...
خیلی چندش آور شدم خودم میدونم :-& 








۱۲ نظر:

  1. ایام به کام

    پاسخحذف
  2. عزیز دلم این چه حرفیه؟!
    چندش چیه اگه دلت جای دیگه باشه هیچ وقت نمی تونی فراموشش کنی این رو مطمئن باش توهم دلت پیشش است پس کاری نکن که وانمود کنی نیستی!

    پاسخحذف
  3. سلام.گفتم که دارم تمرین می کنم.منم فکر نکنم فراموش کنم.فقط برای مدتی سرکوب میشه ولی دوباره بازگشت می کنه.

    پاسخحذف
  4. وانمــود کـن مـن را نمی بینــی... ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  5. میخوای برگردی به قبل ؟

    پاسخحذف
  6. یعنی تو هم یکی دیگه از کسایی هستی که از چت ضربه خوردن؟
    از بازی ها و سوالایی که تو 3 تا پست قبلیت گذذاشته بودی خیلی خوشمان آمد
    باحال بودن اگه اجازه میدی منم تو وبم بذارم ؟ البته با جوابای خودم
    راستی تمومیدن امتحاناتم بهتون تبریک میگم و خسته نباشید
    با اجازت من لینکت می کنم

    پاسخحذف
  7. سلام بی پروا. هر کاری کردم نتونستم برای پست جدیدت پیام بزارم. خوشم اومد. ساده همراه با راستی و یه حس قشنگ. شاد و پیروز باشی عزیز.[گل و لبخند]

    پاسخحذف
  8. سلام بي پروا چه اسم و وبلاگ جالبي داري
    يه چيز منحصر به فرد
    نميدونم دخملي يا پسر ولي هر چي هست دوست خوب مني
    خوشحال شدم كه به وبلاگمون سر زدي عزيز

    پاسخحذف
  9. سلام ممنون که بهم سری زدی باز بیا خوش حال می شم
    باتشکر بی نشونی
    http://smojtaba.blogfa.com

    پاسخحذف
  10. سلام
    من هر كاري كردم نتونستم براي پست آخرت كامنت بذارم...
    شايد خيلي شخصي باشه...اما گاهي دلكندن و دل دل كردن بهتر از ادامه دادن...

    پاسخحذف