پنجشنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۸۹

24

یک عمر مثل این بی نوا های در به در به ابروهام رسیدم و تقویتش کردم و آرایشگاهای الکی گرون رفتم و تو سر و مغزم زدم بلکه یه کوچولو پهن شه و قیافه عین زنایه هفت سر شوهر خورده نشه...
عینی هر وقت این دو تا شیوید ابرو رو تو آینه میدیدم غم دنیا میومد تو دلم...
تا این که امروز به اینجام رسید و پس از مشورت با مامی دم ابرومُ تیغ زدم و با استعداد زیر خط فقرم با مداد و ماژیک و رنگ روغن و آبرنگ و...یه ابروی صاف و پهن و صد البته تا به تا (!) کشیدم...
در همین حین پریناز پیشنهاد داد که دست از پیزن بازی بر دارم و پس از قرنی پامُ از خونه بذارم بیرون باهاش برم تریا...
آقا ما هر چی بهونه آوردیم که تیپم خوب نیست و موهام بیرخت شده و ابروهام ال شده و چشمام بِل شده به گوشش نرفت و گفت تا یک ساعت دیگه در خونمونه!!
منم با بغض و غرغر یکم دیگه به ابروهام رسیدم و آماده شدم...
وااای یعنی نمیدونین چقدر خر ذوق شدم وقتی علاوه بر پریناز چند نفر تو خیابون ازم پرسیدن کدوم آرایشگاه میرم...!!
کلِ این حرفای لــــوس و خاله زنکیُ نوشتم که بگم دلــــــتون بســــوزه یکی از عقده های درونیم باز شد :دی
راستــــی! تو عمرم خیابونا رو به شلوغیِ امشب ندیده بودم!!چه خبر شده آیا؟!!







۳۵ نظر:

  1. سلام.نیستی؟ چه خبر؟
    نمیخوای بیای؟
    اپمااااااااااااااا
    منتظرتم.بدو

    پاسخحذف
  2. سلام ...
    خوبه که بالاخره همون شد که می خواستی ... تبریک

    پاسخحذف
  3. خبری نیست فردا نماز جمعه به امامت آقاست:)))))

    خوشحال شدم اومدی خوندی بی پروای عزیز...چقدر قالبت خوبه...عاشق این عکسهای جینگول شدم...

    منم ابروهام داغونه! البته یه بار تیغ زدم نصفه و بعد از یه مدت خسته شدم و اجازه دادم موهاش دربیاد...حالا در اومده ولی سرکچلی:((((
    همیشه با موهام و ابروهام کلا درگیرم...درکت میکنم...

    دوستیمون پایدار...

    پاسخحذف
  4. سلاممم..


    بازم بیا پیشم !!!!

    پاسخحذف
  5. سلام بی پروا
    می بینم که بی پروانه زدین به ابروتون ...من هم مثه شما کلی روغم مالی کردم ابروهامو تا بلکه پهن بشه ولی نشد که نشد...
    از اینکه به من سر می زنی خوشحالم
    نوای آشنا

    پاسخحذف
  6. سلام دوست من
    ممنون به وبلاگ من سرزدی
    شاد و پیروز با ابروهای قشنگ

    پاسخحذف
  7. وای این جور نظر گذاشتن مکافاته!بی پروا جان
    ممنون که بهم سر زدی
    من از نظر ابرو مشکل ندارم اما هر وقت دس می برم توش که تمیزش کنم انگاری با من مشکل داره!
    هعی ی ی
    خوشحالم واسه تو خوب شده!مبارک باشه!چشمک!

    پاسخحذف
  8. جقدر سخته نظر دادن اينجا
    :)

    پاسخحذف
  9. مرسی از کامنتت.

    پاسخحذف
  10. مبارکت با شه کار خوبی کردی.
    اینم یه جور ریسکه خیلی ها دست به ابروشون نمی زنن چرا جون می ترسن

    پاسخحذف
  11. حالا کدوم آرایشگــاه میری خانــــوم ؟! :D ;)

    پاسخحذف
  12. سلام
    جالب بود اما خب سخته همش با مداد بکشی خب برو تتو کن
    نمیدونم چرا حال کردم لینکت کنم

    پاسخحذف
  13. زندگی درک همین امروز است فهم نادانی هاست

    ظرف امروز پر از بودن توست..

    شاید این خنده که امروز دریغش کردی ...


    آخرین فرصت همراهی ماست

    پاسخحذف
  14. ابرو اتفاقا باریکش خوشگله چیه ابرو دارن ملت صد رحمت به پاچه بز!!!

    پاسخحذف
  15. در ضمن لطف نموده دوباره بسرید به وبلاگمان و نظرتان را باز خوانی نمایید
    و اینکه با لینکیده شدن مفافخ هستین؟!

    پاسخحذف
  16. عزیزم دست به نوشتنت خوبه موفق باشی
    زهرا

    پاسخحذف
  17. بودنت درجمع اعتماد به نفس خاصی می دهد

    پاسخحذف
  18. خیلی‌وقت‌ها بهترین راه‌حل‌ها، ساده‌ترین‌ها هستن
    این که یه عقده‌ی درونی باز بشه، مثل این می‌مونه که یه باری از رو دوشت برداشته شده یا این‌که افق جدید به روت باز شده lol

    پاسخحذف
  19. در انتهای ابروی تو جهان را منحنی می بینم

    پاسخحذف
  20. میدونم آدم این موقع ها چقدر حال میکنه

    پاسخحذف
  21. شانههایت را برای گریه کردن دوس دارم

    پاسخحذف
  22. آخـــــــــــــــی!ای جانم انقدر ذوق می کنم خوشحالییییییی!
    اااا توام متوجه شدی؟!نمی دونم فکر کنم زلزله میخواد بشه همه حجوم اوردند تهران!:دی

    پاسخحذف
  23. سلام
    جامعه ماست دیگه!

    شاد باشید

    پاسخحذف
  24. سلام عزيزم بازم من اومدم
    خوبي خوشي سلامتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنونم كه بهمون سر ميزني دوست عزيز

    پاسخحذف
  25. بیستـ و یکـ هفتهـ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۴۲

    احیانا شما قبلا یه وبلاگ دیگه نداشتی که من میخوندم؟؟!! آشنا میزنی و مشکوک البته!! و مدیونی اگه فک کنی کامنتت هم تو این زمینه بی تاثیر بوده!! :دی

    پاسخحذف
  26. سلام چگونه ای؟
    به غیر از ظاهرت دیگه چی برات مهمه و بهش فکر میکنی؟
    بهت گفتم خوبه که به فکر تیپ و ظاهرتی ولی نمیدونستم که فقط به فکر تیپ و ظاهرتی!!! چون تو چند تا پست اخری که ازت خوندم یا از موهات گفتی یا از ابروهات!
    راستی اپم.نمیخوای بیای؟

    پاسخحذف
  27. خوشحالم که کلی ابروت خوشگل شده بود.
    گاهی آدم دراوج ناراحتی و اینا یه چیزا و تعریفای خوبی میشنوه از اطرافیان که کلی بهش انرژی میده.

    پاسخحذف
  28. حالا مگه قيافه ما زناي هفت سر شوهر خورده چه عيبي داره ؟
    خوب اونم يه قيافه هست واسه خودش ديگه !!!!

    پاسخحذف
  29. والا بخدا
    وب قشنگي داري به منم سر بزن
    از اين تهوع اور ترم جمله ميخاي بگم بلمدماااااا
    مثلا اين با تبادل لينك موافقي

    پاسخحذف