سه‌شنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۸۹

26

از وقتی ترم تموم شده روزای جالبی رو دارم میگذرونم !
حس های جدیدی رو تجربه میکنم
از یه سری محدودیتها که برای خودم قائل میشدم گذشتم...
با آدم ها و عقاید جالب و حتی عجیبی آشنا شدم
کسایی که  یه زمانی در کمال خودخواهی ارزشی برام نداشتن باعث شدن بفهمم خیلی از کارام،رفتارام،ارزشام و...اشتباهه و انقدر قشنگ اینو بهم نشون دادن که تا عمر دارم فراموش نمیکنم...
همیشه فکر میکردم آدما رو خیلی خوب میشناسم ولی یکی از کافه مَن های تریایی که تازگی ها با پریناز میریم مثال نقض عالی بود برای شکستن غرور کاذبم در این مورد.
این روزا ترکیب اضداد.
هم خوبم هم بد
هم خوشحالم هم ناراحت
هم امیدوارم هم خسته و مایوس
حس میکنم دارم دارم به آخر بازی نزدیک میشم !!






۱۰ نظر:

  1. اگه واقعا داری به آخر خط میرسی میتونم یه کمکی بهت بکنم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    برو بقالی سر کوچه تون و بهش بگو سه متر طناب به حساب پاندول بهم بده!
    میدونی که چیکارش باید بکنی؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    از شوخی گذشته بابت این تغییراتی که گفتی خوشحال شدم شاید به لحاظ سنی در موقعیتی قرار گرفتی که این تغییرها برات پیش میاد

    پاسخحذف
  2. منم یه جای زندگیم آخرشه

    اما نمی دونم کی تموم می شه

    پاسخحذف
  3. آدمها همیشه اشتباه زیاد می کنند اما آدم جایز الخطاست خیلی خوبه که الان متوجه شدی حست اشتباه بوده...
    اما حست خیلی اشتباهه که حس می کنی به آخر بازی نزدیک شدی؟!!!!!!(اسمایل عصبانی)

    پاسخحذف
  4. از دست دادن یک توهم،بیش از یافتن به یک حقیقت آدم را پخته میکند.!
    لو دویگ بورن

    پاسخحذف
  5. آخرش ... همون
    گـِـیم آوِر

    پاسخحذف
  6. سلام وبلاگت خیلی خوشگله پیش ما هم بیا!

    پاسخحذف
  7. تا می توانی لبخند بزن رفیق ...

    من مدت هاس رنگ لبخند را ندیده ام ...

    پاسخحذف
  8. سلام..مرسی که بهم سر زدی
    این روزا ترکیب اضداد.
    هم خوبم هم بد
    هم خوشحالم هم ناراحت
    هم امیدوارم هم خسته و مایوس
    حس میکنم دارم دارم به آخر بازی نزدیک میشم !!
    این حس برام خیلی آشناست..اما اینکه به آخرش رسیدم یا نه رو نمی دونم..بیشتر برام مثل شروعه تا تموم شدن بازی!!
    مبهمم...

    پاسخحذف
  9. چرا فیلتری؟
    http://خودموخودت.loxblog.com/
    اینم وبلاگم

    پاسخحذف