یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

25

با این که اصلا آدم جون دوستی نیستم ولی از چند روز پیش که پیشنهاد ایم سفر رو به مامانم دادم خاصی افتاده تو دلم!!
جالب اینجاس که وقتی بلیط گیرمون نیمد با این که به ایم سفر احتیاج روحی دارم اصلا ناراحت نشدم!!
و از چند ساعت پیش که بلیطم اوکی شد حس یه آدم (دور از جون شما) سرطانی رو دارم که بهش گفتن فقط تا آخر هفته زنده ای!!
هیچ وقت فکرشُ نمیکردم تو این سن افکاری تا این حد احمقانه بیاد سراغم!!
همیشه برام عجیب بود که چرا بعضیا از هواپیما میترسن و حاضرن ساعتها وقت هدر بدن و خستگی راهُ به جون بخرن ولی با هواپیما جایی نرن!!
یا بعضیا به محض این که کمربندشونُ میبندن بغض میکنن و اشهد میخونن!!
یعنی این نوع ترس ها اصلا از نظر من منطقی و قابل قبول نیست.
و اینُ هم قبول ندارم که هر چی قسنت باشه پیش میاد!! و اعتقادم اینه که سرنوشت یعنی آنچه سر، نوشت.
ای بابا!! اصلا این حرفا چیه...
راستی! تا حالا با اُعجوبه های دهه هشتادی سر کار داشتین؟!!
یعنی امیدوارم خدا به من و شمایی که با هم دردید صبر بده...
حیف الان فرصتشُ ندارم ایشالله تو یه پست مفصلا براتون میگم از دردی که میکشم...

چه جالب،با نوشتن این پست همه ی اون حسای چندش آور ازم دور شد:)


در بين تمامي مردم تنها عقل است كه به عدالت تقسيم شده زيرا همه فكر مي‌كنند به اندازه كافي عاقلند.( رنه دكارت )








۱۵ نظر:

  1. سلام
    از شیطنت لذت میبرم . خیلی با نمک نوشتی با لینک موافقی بگو

    پاسخحذف
  2. سلام رفیق
    وبلاگ جالبی داری، خواستم یه پستش رو بخونم تا با حال و هوای روحیت آشنا بشم، به خودم اومدم دیدم تمام صفحه رو با تمام پست های کوتاه و بعضا بلندش خوندم!
    احساس می کردم صمیمی ترین دوستمی و دارم باهاش حرف می زنم. خوشحال می شم اگه اجازه بدی لینکت کنم
    راستی در مورد اسم بلاگت هم دوست دارم بگم:
    مثل هوا در کنار توام
    نه جای کسی را تنگ کرده ام
    نه کسی مرا می بیند
    نه صدایم را می شنود
    اما بی بهانه با تو می مانم رفیق!

    شاد باشید و برقرار

    پاسخحذف
  3. سلام
    الان یعنی مشکل شما اینه که میخواین با هواپیما سفر کنین؟ خب اگه توی ایران زندگی میکنین واقعا حق دارید که نگران باشید، و اگر اخر هفته میخواین برید سفر که اون احساستون درسته( این دفه دور از جون شما)
    ولی از شوخی گذشته،اون اتفاقی که قراره بیفته، ربطی به تصمیم ما نداره.

    پاسخحذف
  4. احتمالا کامنت قبلی رو دو بار ارسال کرده باشم. اگه اینطور بود لطفا یکیش رو حذف کنید.

    پاسخحذف
  5. سعی کن این انرژیو تا اخر سفر حفظ کنی دیگه!
    حالا طبق معمول از شوخی گذشته خب من که گفتم از سفرت لذت ببر. سعی کن نیمه پر لیوان رو ببینی(شکلک خنده و خوشحالی و انرژی و روحیه و همه چیزای خوب)
    الان انرژیه این کامنت خوب بود؟

    پاسخحذف
  6. ترسم داره آن وقت که وزارتخانه اش وزیر داشت و مثلن صاحب داشت هر روز یک هواپیما می افتاد پایین حالا که بی صاحب شده

    پاسخحذف
  7. بسیار سفر باید تا پخته شود هر خامی
    ما که تاحالا سوار نشدیم ولی امیدوارم سفر خوبی داشته باشی

    پاسخحذف
  8. من نميدونم چرا تا حالا از پرواز نترسيدم ! تو پروازهاي يه كمي طولاني كه سريع ميخوابم و تو بقيه پروازها هم همش منتظر خوراكي ام تا بيارن و بخورم

    پاسخحذف
  9. سفر که ترس نداره
    اون موقع ها که کار میکردم پیش میومد در طول ماه یه بار برم کرمان، یه بار عسلویه یعنی 4تا پرواز ! هنوز زندم !

    پاسخحذف
  10. سلام
    خواهش می کنم، لطف داری... برای من هم باعث افتخاره که دوستی من رو قابل بدونی
    شاد باشید و برقرار

    پاسخحذف
  11. به قول لچه ها هواپیما شده شهادت تضمینی...
    ولی به دلت بد راه نده ...
    ممنونم که اومدی پیشم عزیزم...

    پاسخحذف
  12. معشوقه ی من در بهشت حوری۱۰۰ متریست

    که مومنان بر سرش با خدا دوئل میکنند!!!

    پاسخحذف
  13. حق داري بترسي با اين هواپيماها كه يكي در ميون ميرسن مقصد حق داري
    البت نگران نباش
    البت مسابقه گذاشتم بيا لطفا جواب بده

    پاسخحذف
  14. سلام دلنشین و قشنگ مینویسین. خیلی لذت بردم از خوندنش. موفق باشی
    www.mehrdadbagherpour.blogfa.com

    پاسخحذف