چهارشنبه، آذر ۱۰، ۱۳۸۹

9-(آرشیو)

هیچ لذتی بالا تر از پاک کردن نظرات تبلیغاتی نیست :دی !!

چه صیغه ایه که تا تصمیم میگیرم دختر خوبی شم و همه ی نمازامُ بخونم پریود میشم !!

تصمیم گرفتیم از فردا تا شنبه با الی صب تا شب تلپ شیم تو کتابخونه و این ترم بزنیم تو گوش معدل حالا شما شاهد که ما تا یه تصمیم آدم وار میگیریم همه عالم و دنیا مانع میشن و گرنه بزنم به تخته ما دخترای خیلی خوبی هستیم :دی (خودت لوسی )

بیش تر از یه ماهه که منو الف کات کردیم ولی گاهی زیاد از حد فکرم بهش مشغول میشه... توو رووحم که دیروز باهاش چت کردم جواب تلفنشُ دادم...

میتونین فکر کنین خیلی آدم چیپی هستم ولی خیلی دپـــم که امشب سریال همسایه ها تموم میشه :( دلم واسه اسکار و تاتیانا و سُل تنــــــگ میشـــه... :'(

خیلی ضایع اس که من تحمل خواهر 8 سالمُ ندارم و صب تا شب مثل سگ و گربه (دور از جونم) به هم میپریم ؟!!

پس کی این 3 ترم تموم شه من از شر این دانشگاه لعنتی راحت میشم ؟؟

میدونی...همه ی اینا به کنار...خیلی خسته ام...


به جرات میتونم بگم این آپ مزخرف ترین آپ عمرم بود :دی !!


از راه هایی مروید که روندگان آن بسیارند از راه هایی بروید که روندگان آن کم اند.(مسیح)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر