شنبه، دی ۰۴، ۱۳۸۹

16


کلی واسه این آخر هفته برنامه ریزی کرده بودم که درس بخونم ولی سرماخوردگیم همه چیز رو خراب کرد:(
دیشب به محض این که آیدیمُ باز کردم 'الف' پی ام داد "سلام بی پــَــروا " برای چند لحظه واقعا هنگ کردم !!
فکر کردم میخواد بگه از این که احساسش نا دیده گرفتم ازم متنفره توقع شنیدن هر چیزی رو داشتم جز این که بگه هنوز عاشقمه،حتی بیشتر از قبل!! سرما خوردگی و اخلاق گــَندم باعث شد یه جوری پاچشُ بگیرم!! مثل همیشه بهم حق داد !! آخر هم حال بدمُ بهانه کردم و دیس کانکت شدم.
سرمُ کردم تو بالشم و از ته دلم گریه کردم که مسیج داد "تا ابد منتظرت میمونم..." همیشه با این حرفش دلم آتیش میگیره...بهش گفتم نرفتم که دوباره برگردم ولی باز دلیلا و منطقای خودشُ آورد!!
قبل از این که دوباره باهاش خداحافظی کنم خوابم برد!!
صبح با کلی شک و تردید بهش مسیج دادم و از این که شب خوابم برد معذرت خواهی کردم...چندتا مسیج داد و زنگ زد...برام سخت بود جواب بدم...بعد از دو ماه قطع رابطه...بازم همون حرفای همیشگی رو تکرار کرد...خیلی دلم گرفت وقتی گفت چند هفته پیس حمله داشته و قرار بوده بستری شه...با ترس و لرز حرف میزد که نکنه یه وقت چیزی بگه و من برداشت اشتباه کنم یا بهم بر بخوره...مثل همیشه بی نهایت ملاحضه امُ میکرد و هواسش بهم بود...ازم خواست بهش بیشتر فکر کنم ...
وقتی خداحافظی کردیم از خودم حالم بهم میخورد...
یادم اومد چند دقیقه قبل از اینکه 'الف' زنگ بزنه 'ح' با این که چند هفته پیش (فکر کنم یه روز قبل از تاسوعا) بهم قول داده بود هیچ وقت شماره اشُ رو گوشیم نمیبینم زنگ زد و گفت دلش واسه صدام تنگ شده بوده و دیگه نتونسته جلوی خودشُ بگیره...
از خودم بدم اومد که انقدر آدم سست عنصری هستم...از خودم بدم اومد که هنوز تکلیفم با خودم و احساسم معلوم نیست...
دلم واسه 'الف' سوخت که به کی میگفت مریم مقدس !! به کی میگفت پاکترین و عاقلترین دختر دنیا !!
دلم از خودم گرفته...از خودم متنفرم که نمیتونم اون چیزی باشم که از خودم توقع دارم...
خسته ام از دست خودم...


خدايـا ؛آنگونه زنـده ام بـدار كه نشكنـد دلي از زنـده بـودنـم و آنگونه بميـران مـرا كه كسـي به وجـد نيـايـد از نبـودنـم !




۱۱ نظر:

  1. همیشه وقتی که انتظارشو نداری سرماخوردی می یاد سراغت
    منم سرما خوردم

    به سست عنصری ربطی ندار ه منم زیاد از این سستیا کردم ولی خب ادم به عقب که بر می گرده می گه ای کاش....

    پاسخحذف
  2. کسی مرا نخواست !!!۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۲۶

    لطفا از نظرها این کد رو بردار که نخواییم این کدو بزنیم خ سخته

    پاسخحذف
  3. من می کشمت!یه عالمه وقت بلاگ زدی و بهم نگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    گریهههههههههههههههه
    خودت بهم قول داده بودی:(
    ممنون که اومدی پیشم
    مرسی که درکم می کنی بی پروای عزیزم

    پاسخحذف
  4. ببین عزیزم من در جایگاهی نیستم که بخوام بهت بگم چیکار کنی اما چون موقعیتت رو درک میکنم میخوام بهت بگم هیچی هیچی هیچی به اندازه حرف زدن رو در رو و بدون عصبانیت و کج خلقی آدم رو آروم نمیکنه ... باور کن راست میگم گلم ..این اس ام اس زدن ها و چت کردن ها و حتی تلفنی حرف زدن ها اوضاع رو واسه تو بدتر میکنه و نا آروم میشی .. باید همین حرفا رو در رو زده بشه و به نتیجه برسه . من و کچل هر وقت درمورد مساله مهمی چت میکنیم یا اس ام اس بازی میکنیم دعوامون میشه یا از هم دلخور میشیم بدون استثنا ! یعنی رد خور نداره هاااا ! اونوقت تو کل این 2 سال و نیم شاید فقط 2 بار رو در رو دعوامون شده باشه ! چون میشینیم مساله رو واسه هم باز میکنیم و نتیجه گیری میکنیم و حق دفاع و ابراز افکارمون رو تو لحظه داری . این لحظه خیلی مهمه ! همون یک لحظه س که آدم عصبانی میشه یا گریش میگیره ! اما اگه همون لحظه کنترل بشه اوضاع جور دیگه رقم میخوره . من منتظرم که تو تصمیم بگیری همه ی این حس ها رو،رو در رو بیان کنی . هر چی که هست ...

    پاسخحذف
  5. راستی مرسی واسه کامنت قشنگت و اون همه لطف و محبتت عزیزم :* 50% تاسیس این وبلاگ به خاطر تو بود >:D<

    پاسخحذف
  6. اوه یادم رفت بگم مامان منم روانشناسه ;)

    پاسخحذف
  7. تو قسمت تنظیمات = نظرات
    نظر از تعیین جا= اینجا می تونی بذاری صفحه ی دیگه باز شه یا نه همین طوری که هست

    کلمه تأييد برای نظرات نمايش داده شود؟ بی زحمت اینجا رو بذار خیر
    دیگه بابت نظر کد نمی خواد که ما وارد کنیم مثل بلاگفا

    پاسخحذف
  8. الان من کد وارد نکردم ینی درستش کرده بودی

    و این که مثلا تائیدی باشن ...
    تنظیماتش تو اون قسمتاس که گفتم. کاری نداره بلاگر

    پاسخحذف
  9. خیلی وقتا خودمون به احساسه خودمون بد میکنیم....

    پاسخحذف
  10. سلام شما مثل اینکه تو وبلاگ دوست شکلاتیم میخواستید بدونید دیب چیه!!!

    شما و بقیه دوستانی که میخوان بدونن دیب چیه لطفا برن به این آدرس:

    http://gilanmehr.blogfa.com/8801.aspx

    پامچال هستم از گیلانمهر

    راستی بی پروا مطالبت قشنگه ها خوشم اومد

    پاسخحذف
  11. وقتی نیمه ی گمشده تو پیدا کنی، دیگه از این احساسات آزاردهنده خبری نخواهد بود

    پاسخحذف