جمعه، آبان ۲۸، ۱۳۸۹

1-(آرشیو)

اووووووووووف...
پــدرم در اومــد تا بلاگفا این آدرسُ قبــول کـرد !!
ولی عیبــی نداره
ارزششُ داشت(-;
چه حس خوبی دارم اینــجا...:دی
تو وبلاگ قبلیم آرامش نداشتم...نمیتونستم راحت و بی دغدغه بنویســم...
ولی اینجا میخوام خودم باشم و از خودم بنویسم،از همون دختری که برای رسیدن به آرزوهاش و بهترین بودن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنه.
بذارین همین اول کار اتمام حجتم رو اعلام کنم. اینجا وبلاگ شخصیه منه و دوست دارم هر چیزی که دلــم مبخواد توش ثبت کنم !! برای نوشته هام از هیچ کس اجازه نمیگیرم و به هیچ عنوان به کسی اجازه نمیدم آرامشمُ ازم بگیــره.
نمیذارم جریانی که تو وبلاگ قبلیـم پیش اومد اینجا تکرار شه.
همه ی خواننده هام برام عزیز و محترم هستن تا زمانی که برای هویت خودشون ارزش قائل باشن.
دوس دارم تا زمانی که من ، من هستم ، ایــن وبلاگ برقرار باشه...
فکر میکنم برای پست اول کافی باشه (آیکن یک عدد بی پــَـروا که داره گربه رو دم حجله میکشه!)





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر