سه‌شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۹

20. غرغرانه !!

اصولا یکی از ملزومات زندگی تو ایران بی فرهنگ بودنه !! وگرنه انقدر باید حرص بخوری تا حناق بگیری!!
بعد از حدود یک ماه که ADSL ام قطع بود و هر روز زنگ میزدم پشتیبانی و حرفای صد من یه غاز تحویل میگرفتم دیروز رفتم رو اون دنده و سگ ستینگَــمُ (!) اپلای کردم و گوشی رو برداشتم و با صدای صعودی مشکلمُ برای بار هزارم توضیح دادم و در آخر اضافه کردم که میخوام سرویسمُ کنسل کنم ،همین کافی بود تا کمی جدی گرفته بشم و یه قرار پشتیبانی حضوری برام تنظیم کنن و الان بعد از این همه وقت بتونم به وبلاگ و کارای اینترنتیم برسم !!
اصلا من موندم چرا هیچ کس تو این مملکت وظیفه و حد و حدود خودشُ نمیدونه!! چرا هیچ کس واسه شخصیت و هویت و موجودیت و...ارزش قائل نیست!!
چرا هیچ کاری محترمانه و رو اصول پیش نمیره ؟!! یا باید دست زور با سرمون باشه یا سیبیلمون چرب باشه !!
حالا اینا همه به کنار...
یادتونه گفتم موهام و کوتاه کردم و از مدلش خیلی راضی بودم و...
چند روز پیش باز رفتم همون ارایشگاه ولی ابن بار برای ابروهام. کلی سفارش کردم و گفتم که ابروهای من خیلی کم پشته و اگه باریک شه عین جادوگرای بد جنس میشم و...خانومه هم بهم اطمینان کامل داد که به اصل ابروم دست نمیزنه و قبل از این که شروع به کار کنه پیشنهاد داد یک سانت جلوی موهامُ کوتاه کنه تا از اون فرم قبل در نیاد منم مثل یابو قبول کردم!!
در حین کار موتوجه شدم که اشتباه کرد و زیادی کوتاه کرد ولی به خودم گفتم اشتباه میکنم و همچین ارایشگری کارشُ بلده!!
بعدشم که رفت سراغ ابروهام حس کردم یه جورایی داره گند میزنه ها...ولی بازم به خودم گفتم همه چی آرومه...!!
و وقتی از روی صندلی بلند شدم خیلی نجابت به خرج دادم که به خاطر اون یه ردیف ابرو و موهای عین جوجه تیغیم بغضم نترکید...!!
خلاصه که از اون روز یه دستم بلفارل و دست دیگه انواع و اقسام قرص برای اقزایش سرعت رشد موهامه!!
یعنی اگه تا عید موهام درست نشه دق میکنم :(

  میخواستم عکسمُ ادیت کنم و بذارم تا به حال زارم پی ببرید ولی این عکس زحمتمُ کم کرد :(( !!
  خودمونیما بعد از شیش قرن آپ کردن با چه آپ بیخودی اومدم!!






۲۷ نظر:

  1. به به ببین کی اینجاس!
    خوشحالم برگشتی
    راستی! من کاملا حالتو درک می کنم. بعد از فر کردن موهام، دقیقا هینطور بودم...
    جوش نزن، زودتر از اونکه فک کنی بلند میشن

    پاسخحذف
  2. من سرویسمو عوض کردم البته سه ماهه و از یه شرکت دیگه گرفتم الان راضیم قبلیه بیش از حد از شارژم کم می کرد

    پاسخحذف
  3. به این ارایشگرها اطمینانی نیس یه بار درست انجام بدن سری بعد گند می زنن . خودتو ناراحت نکن بلند می شه تا عید برای بلند شدن مو و ناخن قرص زینک از دارو خانه بگیر بخور. البته ترجیحا خارجی شو بگیر روزی یه دونه بخور. فقط ناشتا نخوریااا. با غذا بخور.

    پاسخحذف
  4. بیخیال بابا در میاد من الان موهام کاملا کوتاهه به عوضش ریشام شده طالبان کی به کیه سخت نگیر

    پاسخحذف
  5. اعتماد به نفس داشته باش.تازه شدي شبيه آنجلينا جولي تو فيلم SALT!

    پاسخحذف
  6. نگران نباش بلند میشه
    من این بلا در اولین اصلاح سرم اومد و کلاً امیدمو از دست دادم.
    یه جای خوب پیدا کن و همیضه همون جا برو

    پاسخحذف
  7. سلام خیلی نازیاماشالا زودی بلند می شه عروسک خانوم

    پاسخحذف
  8. خوب اول سلام؛
    دوم،شما اولین کسی بودین که روی مطلبی که 30 ثانیه از انتشارش میگذشت نظر گذاشتین.
    من خودم اون صفحه رو ندیده بودم که چه جوریه که شما دیدید.
    بگذریم،ممنونم از بازدیدتون،بازم بیاید،خونه ی خودتونه.
    مطالبتونم قشنگه خوشم اومد!

    پاسخحذف
  9. سلام
    تا حالا با این سرعت کسی برام کامنت نگذاشته بود
    غافلگیر شدم مرسی
    زیاد هم جوش موهاتو نخور
    هر چند که برای خانوما طبیعیه
    ولی همیشه طبیعی بودن خوب نیست
    درباره ی پست قبلی هم راست میگی
    حالا سرویس بهداشتی که هیچی
    حداقل یکم شعور بهشون می داد که از اون بالا نشونه گیری نکنن!!

    پاسخحذف
  10. یه داد میزدی سر آرایشگرت ...حل بود ...

    پاسخحذف
  11. ای بابا
    من که خودم رفتم توو ابرووهام اونم جفت پا !!! البته الان بهتر شدن :دی

    پاسخحذف
  12. تازه با هات آشنا شدم کلی خندیدم....هر روز بهت سر می زنم شک نکن...

    پاسخحذف
  13. سلام.
    زیاد سخت نگیر... فقط دو روزه.... دنیا رو میگم...

    پاسخحذف
  14. اصولا هر نوع تنوعی تو زندگی آدم لازمه :دی

    پاسخحذف
  15. salam
    mamnoon az hozoretoon
    omidvaram zood dardetoon darman beshe

    پاسخحذف
  16. سلام
    بعد از شش قرن آپ كردي ؟ چه جالب
    اومدي زير پست من يه ايكن لبخند گذاشتي و رفتي اين يعني چي يعني اينكه بالاخره موافق بودي يا مخالف حرفم
    در ضمن مسابقه گذاشتم بيا شركت كن
    زياد هم آپ بي خودي نبود ناراحت نكن خودت رو
    دوست داشتي لينكم كن و بهم خبر بده كه بلينكمت ولي هر هفته بايد بيايي و مسابقه رو شركت كني . قبوله

    پاسخحذف
  17. دوستي يه اسم كوچيك بگو لينكت كنم . اين قانون وبلاگ منه . راستش هر كسي رو هم نمي لينكم
    ممنون كه اومدي شركت كردي . اگه دوست داشتي من رو به اسم رها لينك كن

    پاسخحذف
  18. ناراحت نمیشی اگه به موهات بخندم ؟ :"> واااای چرا اینجوری کرد زنیکه ؟!!!!
    عزیزم اصلا نگران نباش .. تا عید خیلی بلند تر از الان میشه ! دلیلی نداره واسه چیزی که قابل جبرانه دل خودتو خون کنی بی پروا جونم :*
    راستی دلم برات تنگ شده بود ...

    پاسخحذف
  19. بي پروا جان ببخشيد من شما رو پروانه لينك كردم . خوشحال ميشم بهم سر بزني
    شرمنده ولي دوست دارم تو لينك كردن يه سبك خاصي داشته باشم
    ناراحت كه نميشي ؟ پروانه قشنگه ديگه دوستي
    قبوله ؟

    پاسخحذف
  20. سلام!
    از اینترنت شاتل استفاده میکنید؟
    خیلی به درد نخوره! عوضش کنید! اصلا" به درد نمیخوره!

    پاسخحذف
  21. ما نیز همچنین کردیم ... گفتم جالبیت موضوع اینجاست زمانی ک زنگ میزنم این بی صاحاب وصل میشود ... طرف گفت: پایمان که وری سیم نیست ...

    پاسخحذف
  22. من هم موهام دیر بلند میشه ، گفتی چی میزنی که رشدش بهتر بشه ؟

    پاسخحذف
  23. ignorance is bliss
    جهالت سعادت است!

    پاسخحذف
  24. takderakht
    تنوعه
    اگرچه به نظره من این مدل خیلی هم جالبه و زیبا شناختی فلسفه اییه هزارتو.
    تنوع حتی به زشت بودن هم می ارزه خیلی وقتابه نظره من.
    حداقل تو یکی میتونی درکم کنی چرا 10ساله موهامو خودم کوتاه میکنم.
    بابا این زهرماری چیه حوصله مو سر برد 4بار ادرس ایمیلمو عوض کردم بازم میگه دارای نویسه غیر مجاز اس

    پاسخحذف
  25. ما نه تنها وانمود می کنیم همدیگرو نمی بینیم، گاهی حتی خودمون رو هم نمی بینیم!
    !

    پاسخحذف
  26. یه لحظه یاد املی پولن افتادم

    پاسخحذف